❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

#معجزه

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴ ق.ظ

سلامی به وسعت خاطره های ابدی ...

امشب دلم میخواد از یکی قشنگ ترین اتفاق مهاجرت و به یقین زندگیم بگم...

شاید اتفاق واژه مناسبی براش نباشه ومیشه گفت: آدم ها اتفاقی سر راه هم قرار نمیگیرن و از اونجایی که من معجزه هارو باور دارم میخوام داستان یکی از قشنگ ترین معجزه های زندگیم رو تعریف کنم . 

دوست ...

رفیق ...

همراه ...

همدل ❣

 میتونم بگم در کنارشون هیچ وقت غربت رو حس نکردم ...

میتونم بگم شاد و رهام در کنارشون ...

میتونم بگم نزدیکم به خونه خودم ...

ما کنار هم اهل هیچ جایی نیستیم ، اهل هیچ کشوری ، اهل هیچ دیاری 

ما کنار هم فقط اهل دوست داشتنیم 

اهل یک جای آشنا ...

سهم ما از هم محبت و صداقت دل هامونه ...

ما باهم گریه کردیم 

خندیدیم 

از عاشقی گفتیم 

از شکست ها و دوباره بلند شدن 

از ساختن رویاهامون 

ما باهم دنیای خودمون رو داریم ، دنیایی که توش جنگ نیست ، دنیایی که غربت و مهاجرت معنایی نداره ...

دنیایی که توش هویت دوست داشتن و باور کردنه ...

ایمان داشتن به خدایی که در این نزدیکی ست نه در آن بالاها 

لای این شبو ها ...

دنیای ما مرز نداره ..

ایرانی و افغانستانی نداره ...

دنیای ما یه جای قشنگ و جادوییِ ...

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۹
فاطمه موسوی

نظرات  (۱)

من اهل دوست داشتنم 

تو اهل کجایی؟😉

پاسخ:
❣❣❣

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی