❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

_دَره به دَره هوای پغمان جان ❣

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۱ ب.ظ

دَره به دره هوای پغمان به دره 

دستمال نگار شوم که بادم ببره

بادم ببرد به سوی یارم ببرد 

سر در بغلش مانده و خوابم ببرد 

قبای چین ز بلبل داره یار جان 

دوازده بند که کاکل داره یار جان 

دوازده بند کاکل غنچهِ گل 

هوای شهر کابل داره یار جان 

در این دشت کَلان غوغا کنم من 

جوانی را به غم سودا کنم من 

به سر داری نگار دستمال جالی

مَه زحمت میکشم در کرد شالی 

دلم میشه که پیش تو بیایم 

خجالت میکشم از دست خالی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۳۰
فاطمه موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی