❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

دنیای دوست داشتنی _ ما

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲ ق.ظ

من آدمی هستم که قصه خیلی دوست دارم .

مثلا وقتی سوار اتوبوس میشم اول از همه دوست دارم کنار پنجره بشینم و پنجره رو باز کنم تا باد بخوره به صورتم بعدشم تو کل مسیر تا رسیدن به مقصد برای خودم تو ذهنم و توی دنیای تصوراتم قصه میسازم ، یک بار سوژه قصه من دختربچه آبنبات بدست میشه یک بارم پیرزن کنار دستم و یا خودم .

برای من فرقی نمیکنه کجام و چه کاری انجام میدم مهم حس و حال اون لحظه ای که دارم سپریش میکنم .

توی مهمونی باشه یا اتوبوس و پیادروی یا حتی موقع ظرف شستن برای خودم قصه میسازم .

وقتایی که ناراحت میشم یکی از کار هایی که حالمو خوب میکنه قصه ساختنه ، 

انگاری یک در جادویی رو به دنیایی که دوسش دارم♡

دنیایی که  کلیدش دستِ منه و هر وقت که بخوام با اراده من و خیلی ساده باز میشه و من از این دنیا میرم به دنیای خودم 

دنیایی که خودم میسازم ...

گاهی توی این قصه ها میشم قهرمان و گاهی کسی که منتظرِ تا قهرمانش بیاد و نجاتش بده .

شماهم دنیای قصه ها رو تجربه کردین ؟ 

دنیایی که خودتون بسازین ؟ 

دنیایی که خودتون همه چیزشو تعریف کنین ؟ 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۹
فاطمه موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی