❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

مهاجر

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۰۵ ق.ظ

و من مهاجرم...

مهاجر زاده شده و مهاجر مانده ...

من در تمام فصل ها مهاجرم ‌‌‌‌‌....

فصل ها و روز ها و سال ها میگذره و من هنوز مهاجرم ...

من از لبخند عزیزام فقط تصویر دارم و هیچ 

از آغوششون فقط خاطره 

و از عطرشون ...

سهم ما از هم فقط خاطره هایی از گذشته است ..‌

و من دردناک هنوز مهاجرم ...

میترسم میترسم این داستان هیچوقت تموم نشههه ...

تورا با تمامم میخواهممم ...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
فاطمه موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی