❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

❣دیار خورشید❣

بیا برگرد بگو جنگ تمام است ... بگو آن پرنده ی صلح لب بام است

اَتن

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ق.ظ

های با یک تن اَتن کی میشود؟!

این وطن بی ما وطن کی میشود؟!

گر نباشد از توهم این سرزمین

خانه آباد من کی میشود؟!

یک کلید خانه پیش من یک کلید خانه پیش تو ...

صدای عشق میرسد برای تو برای من 

خدا یکیست جان من خدای تو خدای من 

سرود سبز همدلی صلاح عشق میزند 

تا که گلوی تو شوم تا که شوی صدای من 

مرا به باغ میکشد ترانه ها یکی یکی 

یکی برای دوستی یکی برای زندگی 

شکفته باد یاسمن خجسته باد این وطن 

ترانه های نسترن یکی به تو یکی به من 

یک کنار باغ نسترن یک کنار باغ یاسمن 

یک کلید خانه پیش تو یک کلید خانه پیش من ...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۵
فاطمه موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی